onsdag 27 mars 2013

Vi behöver din åsikt!

Godmorgon alla bloggläsare, vilket fantastiskt soligt väder vi har idag! Jag började morgonen med en skön morgon promenad och luften var så frisk! Jag bara älskar den här tiden på året & snart är påsken här.

Vi skulle gärna vilja höra era åsikter så kommentera & motivera gärna!

Vart shoppar du helst? Insjön, Sågmyra, Rättvik, Mora eller kanske Leksand?

Vad tycker du bäst om? Inne i ett centrum eller tycker du bättre om shoppingcenter?

Vad är den bästa & sämsta med vår butik? Hjälp oss gärna att förbättra & berätta vad vi gör bra! 

Och här kommer öppettider under påsk
Påsköppet på Hjultorget:
Skärtorsdag 10-19
Långfredag 11-16
Påskafton 10-16
Påskdagen 11-16
Annandag påsk 11-16
Hemköp, alla dagar 9-21
Leksands Sparbank och Anderssons optik har avvikande öppettider

Önskar er en trevlig dag & varmt Välkomna in i butiken! 
Vi har även massor av små gulliga presenter att stoppa i påskäggen. 


1 kommentar:

  1. Jag shoppar helst i Rättvik, tycker det är så mysigt centrum där. Jag tycker bäst om centrum då jag tycker det är mysigare & tycker att i shopping centren finns det bara de stora kedjorna vilket jag tycker är tråkigt.. Det bästa med er butik att man hittar mode märken i tiden och jag gillar blandningen med inredning&smycken. Vore kul med lite mer klara presenter & klara arrangemang. Tycker nu borde ta in lite blommor så man kan köpa det till era fina krukor.

    SvaraRadera