fredag 10 maj 2013

GANT Nyheter Vår/Sommar 2013!


I veckan har vi fått in massor av klocknyheter i både dam & herr från GANT. Snygga klassiska, stilrena klockor med en snygg design. Den stora nyheten är att många klockor kommer i en ny tappning med den omtalade roséfärgen. Jätte kul tycker jag som älskar rosé. Klockorna är en utmärkt gåva till student, konfirmation eller kanske någon som fyller jämt? Eller varför inte unna dig själv en riktigt snygg prisvärd klocka som inte kommer gå ur modet med sin tidlösa design. 







Min favorit Bedford, som jag är stolt ägare av i stålfärg finns nu i ny tapping med rosé. Och visst är den läcker? Blir himla sugen på att införskaffa mig en till.


Fast jag är tjej älskar jag GANT´s herrklockor. Perfekt för dig som vill ha en större klocka. Jag älskar herrklockorna för det sitter perfekt på mig eftersom jag har ganska grova handleder och jag tycker det är riktigt snyggt med en lite större klocka.

Vill passa på att önska er en trevlig helg 
& hoppas att solen tittar fram! 

Varmt Välkomna till oss på Diamanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar