tisdag 13 augusti 2013

Formex

Oj vad tiden går fort när man har fullt upp! Tyvärr så har bloggen inte varit så aktiv pga. full rulle i butiken & semster. Under hösten kommer vi blogga om alla nyheter, trender & tips! Vi är båda tillbaka efter semstern med ny energi och vilket härligt väder vi haft i sommar! Hoppas ni också har haft chansen att njuta av sommaren.
Nu på torsdag-söndag är det Formex Mässan.
Vi ska självklart ner och handla inför höst och vintern



Är det något ni saknar i butiken
eller tycker ni vi ska köpa in mer av något? Vilket är ditt favorit märke?
Är det något ni tycker är bra/dåligt?

Lämna gärna en kommentar och ge oss en hjälpande hand!
 Alla som lämnar en kommentar har chans att vinna ett halsband från Aprilia Design!
1,.2.,.3 Kommentera!!

15 kommentarer:

  1. Jag tycker ni ska ta in lite mer coola bijouterier. Stora guldiga halsband, stora örhängen. Tuffa festsmycken! nu är det lite för mkt tant!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker ni har bra saker finns inget att klaga på. Guess är mitt favoritmärke men ni skulle kunna ta in piercingsmycken???

    SvaraRadera
  3. Det finns ett märke som heter Karin Viktoria, smycken "with a twist".
    Verkligen urläckra, det kanske skulle vara ngt för er!
    Annars tycker jag att det är en ganska bra bredd på ert
    sortiment, ni har ju de flesta av "mina" favoriter hos er..

    Ha det så fint/Marie L-m
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag fick ett sett med bodyloation från er butik från min man. Älskade de fin förpackningarna! Tycker ni borde ta in mer sånt i vackra förpackningar! perfekt present tycker jag! Spännande att se YC höst och vinter dofter! längtar tills jag kan börja tända ljus!

    SvaraRadera
  5. Ja, mer modesmycken! Stora kedjor halsband! Biju Guldsmycken! Trendiga armband! Lite tråkvarning på smyckerna! ÄÄäälskar de fina bokaskarna och smyckesaskarna! Hos er hittar man alltid unika presenter!!

    SvaraRadera
  6. Sammantha Karlsson13 augusti 2013 kl. 07:58

    Jag tycker böckerna och askarna i samma stil är så fina! Älskar EDBLAD!

    SvaraRadera
  7. Jag älskade också de små presentförpackningarna med dusch och bodyloation! Mycket roligare när det är unika grejer i fina förpackningar än att köpa vanliga på kicks! perfekt present!

    SvaraRadera
  8. Jag älskar EDBLAD! Ska bli så kul att se vad som kommer i höst!

    SvaraRadera
  9. EDBLAD är stora favoriten :)

    manettan@gmail.com
    Anette Eriksson

    SvaraRadera
  10. George Jensen är min stora favorit
    tur i oturen jag har en ekonomisk limit
    Annars hade jag shoppat för allt jag är värd
    för jag älskar diamanter och annan flärd
    Ser fram emot höstens nya kollektion
    och om jag vann så vore ju detta riktigt kanon

    kram
    Kicki kronborg


    SvaraRadera
  11. Jag tycker det är bra som det är,inget att klaga på. Min favorit är Edblad,gillar o delar på fb och hoppas på tur <3 kram anette nordin.

    SvaraRadera
  12. hej
    jag tycker ni har bra sortiment
    gillar mycket doftljus så det är man glad att ni har tagit in
    mvh Titti
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. ulla.kersti@telia.com14 augusti 2013 kl. 02:48

    Större/rena enkla silversmycken utan "krusiduller" på och absolut inte döskallar!

    SvaraRadera
  14. Jag älskar Yankee Candle och deras produkter, så jag tycker att ni ska fortsätta med dessa. Finns inget annat märke med lika bra kvalité och goda dofter... =)

    Jag vill gärna vara med och tävla! sophie_persson@yahoo.com

    Mvh Sophie Michelle Persson

    SvaraRadera
  15. Camilla Thåström14 augusti 2013 kl. 04:22

    Älskar dom ljusen , men älskar smycken också :) är jättegärna med och tävlar :)

    SvaraRadera