fredag 11 oktober 2013

Hemma hos

Hemma hos mig har jag många favoriter från butiken. Yankee Candle är en stor favorit och alltid när det kommer nya dofter vill man köpa med dem hem. Min favorit året om är älskade Soft Blanket. Tycker den är underbart fräsch och så himla god. Under sommaren var en solklar favorit godingen Summer Scoop som gav en härlig sommar känsla! Även Sparkling Lemon är ljuvlig och funkade även toppen som myggljus. Nu när hösten är här är jag sugen på goda Kitchen Spice som ger riktig mysstämning. Här kan ni se några av mina favoriter som fått följa med mig hem


 





Den underbara ängelfontänen & den ståtliga kandelabern finns för beställning i butiken. De vackra ljusstakarna till blockljusen har vi precis fått påfyllning på. 





En solklar favorit är de vackra hjärtat som är en storfavorit hos många. Den lyser så fint.
Hattasken passar även perfekt som sovplats när man är liten





     Fotograf: Marie Östlund

Önskar alla kunder en trevlig helg!
Glöm inte att vi har öppet hela helgen!

Fredag 10-19
Lördag 10-16
Söndag 11-16

Varmt Välkomna!





4 kommentarer:

  1. Vilka otroligt vackra bilder!! Vilken plats du bor på! Otroligt vackert! Jätte kul att få lite inspiration! TREVLIG HELG!

    SvaraRadera
  2. vilka fantastiska bilder!! Vem är fotografen! Vilket sagoland!! Vilken inspiration!

    SvaraRadera
  3. Vilken energi & inspiration! Jätte fina bilder, vilken talang! Jag älskar Yankee, snart är mitt stämpelkort äntligen fullt! :)

    SvaraRadera
  4. kommer dessa otroliga bilder finnas att köpa hos er? Vilket otroligt vackert ställe! Rena drömmen!

    SvaraRadera